søndag 10. april 2011

Søndagskveld @ Peptalk.

Kjenner du den følelsen av at det er en følelse du hadde , men som glapp før du rakk å kjenne skikkelig på den? Du kjente på den i sekunder, og siden ettersmaken var så god så ville du gjerne følt den lenger?

Jeg fikk en sånn følelse i dag. Av at jeg følte noe over toppen godt som var borte litt for fort, men nå vil jeg ha mer! Jeg vet ikke hvor den kom ifra eller hvor den dro,så jeg kan ikke dra etter den, eliminere eller ringe en venn. Den følelsen kom som et hint av en smak, som en anelse chili eller et brist av sitrus i noe som egentlig er mektig og nesten kvalmende som en kopp med smeltet sjokolade og flytende karamell.

Jaget den ei stund før jeg innså at det var for sent. Neste gang skal jeg være kjappere. Gripe den med begge hender og tvinge den å se meg inn i øynene og ta bolig i sjela mi.

Så prøvde jeg da å se på tv i kveld. Er veldig dårlig til å se på tv hvis det ikke er fredag. Hva ser dere på? Og viktigst : når og hvor går det? Det virker jo kjekt å være hekta på en eller annen serie eller droppe trening og venninner til fordel for Farmen, men når jeg prøver er der jo ingenting!! Må innrømme at torsdagskvelden kan det være jeg havner i Nydalen. men det er jo fordi det heter " Torsdagskveld i Nydalen". Kanskje hvis det het " Tirsdagskveld på Farmen" eller "Onsdagskveld på Løvebakken" så hadde jeg vært et skritt nærmere tv-slavenes virkelighet. Enn så lenge følger jeg med på Facebook.Eller blogger til øya tørker inn. Det er jo ikke det at jeg går i skog og mark og klatrer fjell isedetfor å se på tv.

Men akkurat nå er jeg veldig på turgåinga, og jeg sier ikke nei til en eneste turinvitasjon hvis jeg bare får lov å uttrykke håpløs glede over knupper og lyder og lukter av vår. Leker med tanken i vår igjen på og ta med alle pumperene mine ut og ha bodypump i friluft! Det hadde vært noe det. Snart mandag og mandagspump og jeg gleder meg som vanlig. Vet at dagen på kontoret i morgen blir travel og krevende og gleder meg allerede til å let it all go på Toppform på kvelden. Alle skulle hatt et Toppform. En ventil, en plass hvor man får tilbake den energien man bruker, hvor folk er fordi det gøy og givende og topp!


Mims (7) "Mamma, du er så mandig! "
Mams (31)" What?"
Mims (7) "Du viser musklene dine når du gjesper."

Jenta med gullkorna.
 S)                   

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Favorittjentene mine sine det :))

Lillesøss*

Silje sa...

<3 Håper du har hatt en nydelig dag! Snart påskeheaven!