tirsdag 12. april 2011

Fullt hjerte og mannelukt i komfyren.

May-Linn er liksomsøstra mi og så nydelig og fin, og nå har vi snakker hjernene våre varme. Jeg må få meg ny handsfree.
May-Linn er søstra til sin bror nødvendigvis. Som er min blodsbror fra tidlig ungdomstid. Jeg kan nesten ikke begynne på den historien fordi det ene ordet ville tatt det andre og setningne ville snirkla seg inn og ut og fram og tilbake og plutselig er det morgen og nye minner ville fylt hver krok av hvert ledige hjørne av denne bloggen.


Hansenhjørnet 2010;-)
May-Linn og broren, blodsbroren, har hver sin gigabit av hjerterota mi, og nå når jeg tillater meg å kjenne på det blir det litt vondt i savnemuskelen. 

Det lukter mann i komfyren min. Merket det da jeg lurte meg til å lage meg en snadder kveldsmat ( Lurte meg til? Lurte meg selv må det ha vært.) Det lukter ikke mann på den måten at jeg skulle ha bakt en, men mer som om en mann  nysprayet med mannegodlukt skulle ha sovet i komfyren min. Siden det er en usedvanlig surrealistisk tanke ville det vært litt over the edge å  spinne videre på den, men det lukter mannelukt i komfyren min og det finnes ingen som helst god forklaring på det. Mulig det er noe freudiansk noe.

Bodypump er laget for meg.Hadde en kjempegøy time i dag. Jeg fikk superkrampe da jeg gjorde utfall. Hysj, ikke si det til noen.

Jeg har hatt en deilig mandag, og av og til skulle jeg gjerne stått som en Oscarvinnende filmdiva og fått fremført en takketale. Takk til alle dere som gjorde dagen min så god! ( Felle en tåre.) Takk Alison, Kristina, May-Linn, Thomas, Hans Olav ( ivrig,rutinert bloggleser;)), Andreas, Jone,Caroline, Ingvild,Sondre, Mamma,sjefen,alle bodypumperene mine, (Slenge på håret) Takk for at dere hadde troa på meg gjennom hele dagen ( flere tårer for å understreke hvor følsom og emosjonelt engasjert jeg er selv om jeg risikerer å skade sminken). Tusen takk til kaffemaskinservicemannen-uten deg ville jeg ikke vært den jeg er i dag. Takk til alle jeg traff i forbifarten, og dere jeg ikke så fordi jeg var travel. ( ser utover folkehavet og ruller på skuldrene siden det er det jeg ofte gjør på en scene)Takk til dere som gjør alle dager gode bare fordi dere er i livet mitt alltid. ( Venter på at applausen skal legge seg.)

Godjenta mi. Takkk for en super tur i dag og nydelige ord <3
Thomas & Andreas. To sider av samme sak:)



Denne blogginga tar over for skjønnhetssøvnen, men det er viktig at pangstartvennen får noe å lese til morgenjuksekaffien sin <3

Life is short eat cookies!
Siljeklemmer i fleng.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Takk t deg Silje som får gråfarge t å virka som den mest spennanes farge, og den utrolig positive energien din får bare alt rondt deg t å blomstra. Ein dag uden Silje e ein dag uden vilje og.... vanilje?

Hilsen Anonym 1 ;)

Anonym sa...

God moorgen :) Flott takketale. Så deg for meg der du kaster på håret og tørker en tåre.. Hehe :)

Silje sa...

Tusen takk, kjære anonyme:) Men kom igjen da, ikke gjem dere bak anonymiteten da vel;)

Ha en strålende fin dag

Siljeklem

Anonym sa...

Ståande ovasjoner fra anonym 2!! :)
hehe, rutinert ivrig.. :) svært!!..

Anonym sa...

Glemmer ikke nest første gangen jeg møtte deg, i navnefesten til Noah. Inn kom en strålende sommersolvind som fikk mitt noe mørkere jeg til å krympe. Jeg måtte ut for å betro meg til en einebuskvenn før jeg kunne møte deg. Siden hadde vi virkelig fest. Flott menneske er du. Gleder meg til å møte deg igjen en gang. Kali-klem

Silje sa...

Kali, nydelige deg.Tusen takk. Du var den som tilførte navnefesten magi. Fantastiske timer rundt bålet vi hadde og du trollbandt oss alle med sangen din. Trommingen, stemmen din så langt innenfra og ut til hav og himmel og til oss som satt rundt. En opplevelse jeg gjerne skulle delt med hele verden!

Jeg gleder meg til vi treffes igjen.