fredag 8. april 2011

Pizza & Love

Ikke før jeg i dag fikk en etterlysning på nytt innlegg skjønte jeg at det følger en viss forpliktelse med denne bloggesporten. Om etterlysningen kom i fra noen jeg må innrømme at allerede er kjøpt med vakre benevnelser i denne blogg, så tar jeg det rett til meg og skriver i all min fredagslige kreativitet et lite helgeinnlegg.

Kvelden i går var en ostedrøm med grove baguetter og blå oster og myke oster og valnøtter i honning og nydelige Cecilie. Og hun satt hos meg til linsene nesten tørket ut av øynene.

Denne helgen skal jeg være hundevakt for fine Leia igjen. Vovven til en over gjennomsnittet sterk venn som av og til må reise ut av landet for å trene. Er ganske sikker på at det ikke finnes tunge nok vekter i Norge. Jeg mener, det er jo et lite land. Vi snakker skikkelig store,tunge vekter.
Litt tyngre enn de bodypumpvektene vi styrer med. Men jeg er sikker på at hvis vi ganger kg med repetisjoner så må jeg nesten ut av landet for å trene jeg og!

Godgutten og Godjenta skal få mammas hjemmelagde pizza i dag. Vel la meg få sjansen til å omformulere meg før den der teller som løgn... Det de skal få er pizza. Bunnen er Tines og pizzafyllet er Knorrs. Men innimellom jobb,henting av Jenta på skole, henting av lånehunden hjemme,lufting av nevnte firebeinte, trening ( treningsveiledning endte det opp med å bli) og henting av Gutten så er det ikke mye tid til å lage noe mer hjemmelaga til middag i dag. Men det herligste av alt er å krype sammen med alle disse oppi sofaen og la alle ukens utfordringer fare mens vi bare nyter fredagsdøsen.

Helgen skal bli god! Det er bare å bestemme seg for det, igjen denne konsentreringen og fokusen, det må til på alle plan. I alle slags settinger.

 En av planene for helgen er å gå på kino i morgen. Stavanger Kino kl 17, jeg sier deg, kl 17. Min spreke -to-ganger-rundt-jorden-før-kl-12-venninne Eivor  (som organiserer, sjarmerer og skravler seg gjennom livet og lykkes i alt hun gjør og som er beundringsverdig sta når hun setter seg mål!) skal like så godt åpenbare seg for Stavangers kinopublikum. Damen var en av Cecilie Skogs venninner som klatret Kilimanjaro til topps i vinter! Siden NRK var med (og Eivor!) ble dette en så bra film at de måtte sette den opp som kinoforestilling før den kommer på NRK Palmesøndag!( Rett meg om jeg tar feil nå..?!)

Jeg er stolt som en hane/venninnehøne og gleder meg veldig! Anbefaler alle å løpe og kjøpe billett!

Ha en strålende flott fredag! Ikke la en nytelse gå deg forbi!;)

Utfoldelse og minutter med perfeksjonisme. <3 <3

                          Pizza & Love ahead!!

S)

4 kommentarer:

Chassi sa...

Etterlysningen kunne så veldig gjerne ha kommet fra meg! :) Jeg leser peptalk hver gang jeg trenger en oppmuntring nå. Det trenger jeg jo aldri (liksom) men fantastiske fine du er nesten like flott på blogg som du er i virkeligheten! Love. <3

Silje sa...

Savner deg veldig og var lykkelig over da jeg fant at du hadde oppdatert din egen blogg;) Love right back at you!

Anonym sa...

Veldig glad og stolt av deg også, vakre vennen min<3 kjekt å lese her inne, føler liksom du er der hos meg påeinmåde boblende ,pratende med kaffekoppen i hånda! Love yah<3...klem Eivor

Silje sa...

Må snart ta det live ;) Veldig glad i deg,Eivor. "Du trenger ikke stoppe å prate-bare pek"