tirsdag 5. april 2011

Pangstartvenn.

Når man tar feil av neglelakkfjerner og øyensminkefjerner hadde det vært best om det var fjerne neglelakk man skulle. Når dèt ikke er tilfellet er det bra at man redder seg seg selv i siste liten når man kjenner at det river i nesa. Innser at jeg skulle lagt meg tidlig som du sa, Anne-pangstart-venn.

Jeg har mange gode venner,et par go`kompiser og noen skikkelige gode venninner av ypperste klasse, men jeg har kun èn såkalt Pangstartvenn. Og hun snakker haugesundsk ( jeg kan snakkes fra og til det meste om det gjøres på haugesundsk!) og er ei perle av ei dame! Vi hjernevasker hverandre så ofte som mulig i ordets mest positive forstand. You may clean my brain anytime!

 Det er ubeskrivelig forløsende og diskutere og filosofere seg bortover en grusvei med slik ei kakling og skvatring at endene på vannet vi går langs letter og svanene blir skremt ut av monogamien. Av og til trenger man en pangstart for å komme i gang, et dytt bak, et spark i rattata! Vi sparker hverandre bortover og oppover og viktigst: aldri nedover!



Blablablabla om viktige ting.

                                                                                                                                                                Det gjør jo ingenting om man nesten holdt på å etse vekk øyelokkene når man tross alt ikke gjorde det! Tacka livet og ta vare på de vennene som får fram det beste i deg!!        




S)                                                                                        

2 kommentarer:

Sporty sa...

Hei SuperSilje! ;)
Plutselig snublet jeg over denne superbe bloggen.
Og heisann, du skriver jo så flott!

Du broderer ordene og balsamere dem inn- og det låter så forbasket bra.Ja, en ord-kunstner er du.

Wow!

Her skal jeg følge med!
:)

Silje sa...

Næmmen hei!;-)

Dette var ihvertfall kommentar med sløyfe på!Sender deg beste fredagsklemmen, tusen tusen takk.
:)))