lørdag 9. april 2011

Bursdagsboom!

 9.april er den 99. dagen i året, den 100. i skuddår.

  • 9.april 1940 Tyskland  invaderer Norge og Danmark.
  • 9.april 1956  Human-Etisk Forbund blir stiftet.
  • 9.april 1986  Nina blir født.
  • 9.april 2010 Noah blir født, av Nina.
Nina. Skjønne, fine lillesøstra mi. Nina som truet med barneverneren når våre foreldre satte greneser da hun var liten og bestemt. Nina som elsker dyr og som omgav seg med hamstere, kaniner,hester og familiens katter og hunder og som trodde at storesøster ikke likte dyr siden hun ikke delte samme engasjementet. Nydelige Nina,som har flyttet til Bergen til sin flotte mann og presterte å få sin førstefødte, og foreløpig eneste, på bursdagen sin for et år siden.
Lillesøster, jeg er så glad i deg!
                    GRATULERER MED DAGEN!!
Sommersøstre
Bursdagsjenta
Løfte lillesøster rundt
Mor&sønn
Min lille vakre nevø er ett år i dag. Om det kanskje er et tegn på at man er voksnere enn man ante så begynner jeg litt vemodig  å filosofere over tiden som kommer så fort. For Tid kommer. Ny tid kommer hele tiden. Minuttene, timene, dagene , årene kommer i forrykende fart. Griper man dem ikke fyker de forbi! Er det ikke derfor man bør vær oppmerksom på dem? Ikke sove bort sommernatta eller vinterdagen? Det siste året har vært Noahs første år. Og verden var heldig med det tilskuddet. Navnefesten til Noah var en festival av de sjeldne og jeg håper hele livet til Noah skal være som den festivalen.
GRATULERER MED DAGEN,lille venn. Ta verden med storm!
Savner deg veldig
Symbolet på Sorgløst.
Håper dere får en strålende bursdag begge to. Skulle gjerne vært der.( Av og til er avstander som en hol smerte som klorer på strengen mellom hjertet og savnet! Avstand-I curse you! )

Skriv gjerne en bursdagshilsen til disse fine menneskene her på bloggen!;)

Så to av mine kjæreste har bursdag i dag! Sola skinner! Det er sprudlevær og vårklær. Jeg fikk roser og påskeliljer av et favorittmenneske som kom til oss og drakk morgenkaffe i dag tidlig! Jeg ønsker dere, hver og en , av hele mitt hjerte en fantastisk flott dag!


S)                                       

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, savner deg!! Nydelige du. Tusen takk! Måtte grine en skvett! Gleder meg så til vi snart treffes! Håper alle dere har hatt en vidunderig fin vårlørdag sammen :* KLEM!

Anonym sa...

Herlig!!!! For en flott jente du er! Og for en flott familie du har! Klem fra Hildegunn!

Torun sa...

Så nydelig bursdagshilsen fra storesøster og tante. Snart skal vi feire dere sammen i påsken. Det gleder vi oss til:)

Silje sa...

Hjerter i fleng til dere <3 Og tusen takk og takk for kommentarer- gjør det enda gøyere dette :)