mandag 4. april 2011

Boble boble!

Herlig! Fantastisk! Kickstart på uka! Det begynte med en travel,om enn litt ustrukturert dag på kontoret, hvor de utvendige persiennene reagerer på sola : "Åo sjitt, sol! Må passe på så ikke kontorrottene oppdager hvor herlig verden utenfor er!" Bzzzzzzzzz. Sakte ,men sikkert hermetiseres disse rottene som kun har vage minner fra tiden før arbeidsdagen begynte. Bzzzzzzz. De selvtenkende persiennene går sakte opp igjen når faren er over og solen er bak ei sky. Bzzzzzz. "Gåsj asså. Travelt å være selvtenkende persienne med dette varierende skydekket!" Bzzzzzzz. Det hender man tar seg i å tenke at disse blenderne er mer selvtenkende enn et gjennomsnittsmenneske.



Hjem fra jobb. Middagslaging. Middagsspising. På med treningstøy ( *glede glede* seg til nytt fra Get Inspired!) Og så var det ut og tusle i aprillen med iPod i øra og Toppformbagen på skuldra. Selv om min kjære Toppformkollega Andreas ( som skulle hatt en diplom for å løfte dagen min ytterligere ) ser for seg at jeg går langs veien som et barn og stopper opp for å se på marihøner og sparker småstein så gikk jeg realtivt effektivt. Jeg var full av energi etter turen og var superklar for å sparke i gang uka ytterligere med Bodypump for alle mine flotte pumpere. Skulle gjerne hoppet ned fra scenen og gitt dem en klem en etter en, om jeg bruker mye energi på timene så får jeg tidobbelt tilbake og jeg elsker det!



Woohoo!

         Så etter mange koselige samtaler og klemmer i forbifarta så tusla jeg hjemover og tok meg selv i å synge høyt til en eller annen freaky versjon av Alice Coopers "Poison". For med iPod i ørene er man jo alene i verden. Akkurat som når man lukker øynene "Nå kan ingen se meg". Eller når man spiser sjokoladen noe inni kjøleskapet, uten å ta hodet helt ut, men legger det på hylla med grønnsakene. Da teller det ikke. Ingen kalorier som blir spist på grønnsakshylla i kjøleskapet trenger telles. What happens at grønnsakshylla, stays at grønnsakshylla.

Takk til alle som var med på å lage den dagen til dagens beste;)

           LIFE IS SHORT! FORGIVE QUICKLY, KISS SLOWLY!

Life is good!!
        S)                                    

1 kommentar:

Torun sa...

Se der ja, kanskje jeg kan få inn en kommentar. Storkoser meg over artig lesning og liker når det bobler og bruser. Stå på. Kjempefin blogg. God klem