onsdag 22. juni 2011

Jeg bare gjør det jeg!

Jeg bare gjorde det.

Jeg hadde besøk av frk.Cupcake, søteste amerikaneren i hele Norge og sikkert i Amærikka også. Og hun skal gifte seg med en over gjennomsnittet flott nordmann. Kanskje noen husker at jeg har nevnt dette før, men jeg mitt heldige skinn er blant de inviterte til bryllupet som skal stå på Megans Bay på St.Thomas. Karibien. Karibien. I januar, når tærne fryser og nesetuppen er rød og juletreet begynner å drysse, DA. På den tida.

Så bare gjorde jeg det. Bestilte. NU er reisen booket. Fly til Junaiten og cruise i Karibien og hurra for cupcake og nyttårsfeiring i Miami! Og hvem er mitt utvalgte reisefølge? MEG!

Just cruising.



My beloved cupcake Alison <3
Say what???!!


Jeg står på toppen av et fjell og roper utover hele verden at jeg kan klatre høyt og komme opp alene!  Fjellsiden har små krokete, men seige busker med greiner jeg kan gripe fatt i og små kroker i ly for vinden hvor sola varmer og jeg kan ta pausene mine sammen med MiniMine og bare være i fullsendig harmoni. Og alle disse andre da, som også er på fjellet. De som har toppen som eneste mål og de som boltrer seg på hele fjellet. Oppdager stadig nye ruter, stadig nye mosekledde fjellhyller som er perfekte å ha picnic på. De er overalt og picnic er gøy! Det er jo ikke slik at man er alene på fjellet om man bestemmer seg for å bestemme ruten helt selv og kanskje gå utenfor den opptråkkede sti.

Men åoookei. Greia er at jeg skal pakke sekken og dra til Miami på egenhånd, bare innom Tyskland og Canada først. Lande lille nyttårsaften i Fort Lauderdale og finne meg et hotell. Og jeg gleder meg! Når kan man begynne å telle ned? Og hvor er passet mitt?





 Det er onsdag, jeg er ferdig trent, ferdig spist, ferdig blogget, men langt i fra ferdig!



S)


6 kommentarer:

Unknown sa...

Vakreste Silje!

Anonym sa...

Tøffa!!! Snakk om å få følelsen av å eie verden når reisen er unnagjort og alt gikk faktisk (super-)greit!:)....Heldige deg!!!

hilde strå

Anonym sa...

Ååå, heldige og tøffe deg!!!

Anonym sa...

hehe, klem Hildegunn....glemte visst det! Liker ikke å være anonym....;)

Silje sa...

<3 <3 Det er så godt å kjenne at verden bare ligger der og så kan vi gjøre hva vi vil;)
Men ofte er det så mye som holder oss igjen... Life is short- eat cookies!!;)

Anonym sa...

Ja du får sagt det du, Siljemor >3

Klem fra Eivor