tirsdag 29. mars 2011

Take the moment....!

Favorittmennesket mitt i dag er nok min kollega Alison som er så søt som tusen muffins med glasur. Hun er fra Junaiten, forlovet med en handsome nordmann og har havnet i Norge og under mine vinger på Jobben. Vakker,ven,smart og morsom. Og denne supre jenta har gjort noe så fantastisk som å invitere meg til bryllupet deres! På St,Thomas! Magens Bay! I Karibien!

Slik blir det favorittstempel av!

Det er umulig å ikke nevne at denne Bay`en er en av Karibiens vakreste strender og jeg var der med tre VIP`er i november 2010. Da hadde en omgang karibisk storm regnet bort halve stranda og andre omgang begynte da vi befant oss der. Men kombinasjonen av den nedturen og en passelig mengde hvitvin og et strålende humør på den kvinnelige halvpart av firerbanden, utgjorde en søtsur blanding som kun har etterlatt gode minner. Dont`t wait for the perfect moment. Take the moment and make it perfect!!

Gleder meg til å se stranden fra sin beste side, og siden brudeparet er like vakkert som stranda selv tror jeg det blir mye bra for øyet og sjela.



Ikke helt som den karibiske drømmen:)
                                      
Kroppen er trent. Magen er mett. Toppen av hodet er tømt.Og nå skal Silje natte.

S)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære søte Siljemor! Så koselig å oppdage at du også har laget deg en blogg, hvor du bare kan få ut all den positive energien din som bobler over:) Skulle ønske at du kunne vært med på jenteturen i morgen! Men det kommer mange flere turer! Ha en strålende dag, god klem fra Eli

jorunn sa...

Skjønne Siljevennen ;o) For en fryd å lese . Gleder meg til fortsettelsen. Må jo bare bli bra. Stor klem ♥

bloggditt bloggdatt sa...

Så fantastisk! :))

Silje sa...

Eli, nydelig hvit blogg du har! Håper dere får en fantastisk tur. NYT!

Jorunn, tusen takk. Håper du får noe å glede deg over da. Og vi må sees snart.

Nina... <3 Snakkes i morgen.