lørdag 26. mars 2011

Lørdagsspeed.

Nå merker jeg at jeg ikke greier sitte skikkelig ned på stolen. Har det travelt med å nyte lørdagen.Fordi lørdager går på en helt annen speed enn andre dager. Og hvordan skal jeg greie å fange disse nu-ene og minuttene når de flyr avgårde på denne måten?

Puste. Dypt inn og sakte ut. Et lørdagsminutt har jo naturlig nok samme antall sekunder som et mandagsminutt.

Akkurat når jeg er så imponert over Rackethelten som løftet 170 kg i mark så har han rykket opp til å bli Løftehelt også, med 190 kg! Jeg har noen sterke venner! Og noen av dem løfter i NM i benkpress i dag. Må jo sende dem noen lykkeønskninger mens jeg i dag ikke løfter annet enn kaffekoppen og kanskje noen handleposer.

Kaffekoppen i dag tidlig var ekstra god. Fordi jeg stod tidlig opp. Drakk den med en favorittperson og ble blendet av sola da jeg drakk den.

Og nå må jeg bare ta Jenta og veska og gå ut i lørdagen, den er så fin!!

Nei, jeg greier virkelig ikke sitte stille og taste!


Ha det fantastisk!

S)

3 kommentarer:

bloggditt bloggdatt sa...

Nydelig blogg.. eller, nydelige deg!

Ha en herlig dag i sola :)
Hilse Jenta så mye <3 Klem!

Silje sa...

Takk, havrefrøken! Du og må ha en nydelig dag! <3 Gi en god klem til dine, og be dine gi deg en god klem fra meg;)

bloggditt bloggdatt sa...

Klemmer i fleng tilbake fra alle!

Du inpirerte meg, "Bare gjør det!" funket og nå laget jeg ferdig en åpen blogg.

Trykk på navnet mitt så kommer du inn :)