søndag 5. juni 2011

Jeg er myk og velduftende.

Det er faktisk mulig å gjøre samme tabbe opptil flere ganger.




For andre gang på ei uke har jeg ristet min deilige blå tøymykner skikkelig hardt- skikkelig shake shake- uten at korken var skrudd fast. Så nå er både jeg og vaskemaskinen, og vegger og takk og do og vinduer myke og velduftende. Og det er jo bra. Det kunne jo hende det var noe annet jeg skulle riste uten kork. Prøvde det en gang med Cultura. Det var litt mer frustrerende. Det er noe med Cultura i håret når du skal på jobb som ikke føles riktig. Det betyr ikke at jeg ikke måtte telle til ti høyt og skingrende på et språk som ikke finnes når alt ble fullt av  "bare" tøymykner.

I går var en go`dag. Og en go`kveld som bare aldri sluttet og være god og som bare har gått over i en god søndag. Favorittmennesker, solstråler og strågule bobler og musikkfestival.
Trylle-Lene hadde tryllet igjen og vi nøt Tapas og latterbobler og solvin og sommer før vi danset avgårde til Rogafest i sommersol. Bare herlig. Jeg var selvlysende så Lene kunne ikke miste meg. Og jeg hadde en blomst i håret som jeg kunne få solgt to ganger. Lene eide hele festivalen! Musikken og alt det andre var nesten overflødig. Lene er en festival helt av seg selv. Og når du tror at kvelden ikke kan bli bedre så ble den bare det. Hvor mange hyggelige, herlige folk er det mulig å møte på en kveld? Så mange som i går tror jeg. <3


Festivalblomster og festivalbriller.

Ja til flere gressplener med sol på! Og fine folk og blomst i håret. Sommeren er her og det er jeg og. Med hele meg! Myk og velduftende!


Håper du tok helgen din med storm og at uken blir god!:)

Siljeklemmer ---------------->

S)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Herlige folk dokke og:) takk for at dere kom på festivalen min!!

Silje sa...

Kjempekjekt, vi gjør det gjerne igjen. Festival kan du lage, det skal du ha;)