mandag 27. juni 2011

Den som hvisker lyver ikke.

Så trodde jeg at jeg hadde spist havregrøt med insekter i, og så gikk det opp for meg at det var sommerfugler.

 Jeg har sommerfugler i magen og det er kun fordi det er sommer og sommerregn. Og tidvis sommersol. Og i helgen var det sommerfest! Og når jeg tenker på den gjengen får jeg vondt i magemusklene. Fordi kroppen vår husker alt vi går gjennom. Og magemusklene mine husker hvordan de ble knust under den ene latterkula etter den andre da toppformerne skulle feire sommer og hvasomhelst på lørdag.

Så her sitter jeg uten stemme. For den streiker. Den nekter å brukes mer. Den snurper seg sammen og sier at den trenger pause. Den ligger som et skadet dyr med tunga ut av munnen og med rullende øyne. Stemmen ble brukt på latter og sang og det er mulig det ble mye samme sangen. Vi elsker Veronica Maggio! Men stemmen min som egentlig er vant til å bli brukt over snittet mye syntes da altså at det ble litt mye press. Men ok, bodypumptime i kveld uten stemme blir en ny opplevelse!

Den toppformske aften begynte på ettermiddagen med et knippe lekre damer på vorspiel i Jordbærhuset. Særdeles interessante temaer kom på bane og vi hadde problemer med å komme oss tidsnok ut av den sfæren av chili og jordbær og ost og bobler og valnøtter i honning vi befant oss i. Latterbobler som sprakk og hoder som ble kastet bakover da lykkelige lykkeligheter ble delt.

Nytt spisebord innviet!



@jordbærhuset










Se her har hun kledd seg og.



Kongen på dansegulvet og søte Line:)



Toppform Tasta Bodypump Team!






Sukk <3




Maria, Zumbaprinsesse!



THE ThomasAndreas.




Herlige Toppformere.



Obligatorisk. Vi jobber på et treningssenter. Vi er miljøskadet.




Støvletter på Toppformfest!


Toppforms nydelige partyfikser Kristina <3


Det var Toppformfesten sin det. Så mange herlige folk på en plass og stemning til opp under taket.

Søndagen var en nydelighet. Jeg hadde dekket over mine dysfunksjonelle soveromsgardiner og sov som en stemmeløs engel og våknet til en Superdag! Plukket opp skvåsjhelten og vi duret avgårde for å se amerikansk fotball sammen med andre toppformere i toppform. Været var perfekt og rette laget vant med glans og rykket opp til 1.divisjon! Men slik går det med to toppformere på laget og en av trenerene er et Favorittmenneske- min amerikanske buddy som jeg solgte til AFC Show uten å få betalt. Men jeg kommer for alltid til å ta æren for det! ;)Og når jeg blir rik skal jeg sponse disse gutta:








Kvelden var en behagelig rolighed med mat på Mexico og kino med flotte damer og selv om jeg hadde det ene og det andre på hjertet så ble kun det aller mest nødvendige presset fram fra dypet. Etter kinoen gikk jeg hjem og koste meg veldig med rester av jordbærvorspielet på lørsdag. Fylte chili , oliven og melon.




 Så sølte jeg en halvliter olivenolje på meg og på den nye spisebordet. Og tenkte at det var jo ubeleilig da. Ville jo helst ringt til noen og fortalt det, men siden jeg ikke har stemme og noen ting er vanskelig å ta på sms så måtte jeg gå gjennom det alene. 

Nyt sommerdagene og følg hjertet! Og kom gjerne med gode råd for å få stemmen tilbake, å være stemmeløs blir slitsomt i lengden;) Den som hvisker lyver nødvendigvis ikke! Ha en nydelig dag!

S)

Ingen kommentarer: