tirsdag 31. mai 2011

Pluss me, honey honey, pluss me!

De siste par dagene har jeg det ene øyeblikket følt at jeg har fått ei balje med ren energi intravanøst på upraktiske tider på døgnet. Neste øyeblikk har jeg kjent regnværet helt inn i hjertenerva og det har vært skiftende skydekke. Søsterbobla var så god å være i, nå kjenner jeg at mammahjertet må få dosen før det får krampe.

Jeg har egentlig bare åpnet opp for at alt godt som er mulig at kan skje, bare kan skje. Og alle plussting som virker umulig kan også bare skje. Jeg vil være med plussmennesker og samle på plusser! Kvelden i går var en sofa full av puter i et drømmehus ved sjøen, med et vakkert menneske stappet av plusser og gode idèer! Bloggen min var en av tingene som førte meg dit. Pep talk Pluss Talk! Og jammen har jeg ikke fått egen link i Lyngdalsavisen på nett:)

Søsterhelg var gode frokoster, sushi, sol, solregn, plussmennesker, hagesfest for Pangstartvennen, trening, dansing, latter og fryd.
Søster overrakte boblende jordbær !
Søster, sol og sushi.
Sushisøster
Frokostsøster
Squashsøstre på Toppform
Squashinstruktør Thomas. Helten.
I present to you: Pangstartvenn og jubilant!
Hagepartysøstre





 Vi har kosegenet! Og vi er opplært til å kose oss mest mulig. Vår kjære mamma er Overkosemester og vi koser oss med god mat og drikke, og tur og bål og sang og vi greier faktisk ikke la være. Snart er det ØYGØY-festival igjen. Familien samlet på fineste plassen ved sjøen og Overkosemester Mor har sikkert menyen klar allerede.

Bodypumpen i går minnet meg på hvor godt det gjør når endorfiner slippes løs i fri dressur og flagrer rundt i kroppen som nyforelskede sommerfugler! Det føles fantastisk å få de svettende kundene til faktisk å rope "HOJ" når de presser vektstanga over hodet med de siste kreftene! Og pumperne på Toppform er noen herlige mennesker, og det kan du se her og her og JA, jeg blir kjempeglad hvis energien min kan smitte! Tusen takk, damer- sees på onsdagspump da? ;-)

Nå skal MiniMe og ei venninnefrøken få pannekaker med syltegøy og dras ut av Jordbærhuset og opp til Benken. Benken på Byhaugen har utsikt over byen og ligger akkurat nå og viser seg i sola. Og jeg vil ha kaffe der. Nå faktisk:)

Pass på at regnestykket ditt går i pluss på slutten av dagen og nyt solminutter og vindstille sekunder;)


S)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. Jeg ler enda etter Helga!
Nyydelig. Og heldige Lyngdalsavis med Silje-link.
Snart øygøy!! Gleeder meg ;)

Vibeke sa...

Nydelige søstre :)

hilde strå sa...

Kult med link!!!:) God langhelg til dere alle! klem

Silje sa...

Endelig kan jeg skrive kommentar igjen! Tusen takk og gode siljeklemmer til dere, kjempekoselig med kommentarer! :)