tirsdag 9. august 2011

Trallllallaa, intuisjon er gøy å følge!

Jeg følger magefølelsen. Eller hjertet hvis jeg skal gjøre det penere i orda. Hvis jeg skal knytte inn mitt eget motto ^life is short, think with your heart^

Det betyr nødvendigvis ikke at du ikke skal bruke fornuften, men det betyr at det mest fornuftige er det som intuisjonen forteller deg at er det. Men den forteller deg ikke alltid det du er opplært til tenke...

Jeg har tatt en kjempebeslutning basert på intuisjonen og det har jeg tenkt å fortsette med. For jeg vil ha max ut av livet.
Jeg har gjort mye for å beholde det og jeg har tenkt å leve fullt ut! 

Jeg har startet på en vei og jeg har et mål og jeg gleder meg!

Bodypumpen i går var helt herlig og jeg blir glad langt inni det pumpende hjertet av å se hvordan folk presser seg, svetter og pumper og wohoo-er med meg! En dag kommer jeg til å falle rett av den scenen av pur lykkesvimling! Jeg er en lykkelig bodypumpinstruktør og det er en fordel å fordele litt energi for den har jeg til tider mye av!






I dag kommer den over gjennomsnittet sterke kompisen min med den over gjennomsnittet sterke hunden sin. Jeg skal være hundevakt og det er super trening det. Og jeg er sikkert et festlig syn der jeg ligger vannrett i lufta etter et bånd, og i ledelsen der framme enn overlykkelig boxer som tenker "Leke, Løpe, Leke, Løpe, Tisse, Bæsje, Leke, Løpe. Hvorfor er hun så treig der bak??" Og best av alt i morgen kommer Helten i mammas liv. Det blir herlig at jeg skal få øst ut all denne overskuddsomsorgen over noen. Ferietid er rare tider når man har to verdener.


Fine lånedyret.




Han har det fra meg. Eller ikke. Neida. Joda.


Skulle bare minne dere på det faktum. At denne dagen blir som du tar den.

Jeg bare går ut og finner drømmejobben nå! Ha en nydelig dag!

S)

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Hei! Så hyggelig å hilse på deg i dag! Jeg er SÅ klar for bodypump med DEG neste gang jeg er i Stavanger. Hører rykter om VENTELISTER?! Jeg er jo ganske så liten - så jeg håper jeg kan snike meg inn i et hjørne... Lykke til i jakten på pur lykke. Den som leter SKAL finne - og så sies det også at alt går godt for SNILLE jenter. Og det er vi jo? Puss och kram

Silje sa...

Hei søte deg! Kjemepehyggelig å hilse på deg og!! Alltid plass til deg på en bp time!:)

Håper turen hjem til Oslo gikk fint!

STOR KLEM til nydelige deg!