lørdag 6. august 2011

Strågule bobler og fotspor i hjerter og sand. Bildene.

Jeg elsker overraskelser. Og å overraske nesten like mye.
Sommerfugler i magen før avvreise. Kjære Lene skal få besøk
i Spania som hun ikke vet om. Dear God, plis la det være en
hyggelig overraskelse for henne også.



Busstopper er supre stopper. De er faktisk akkurat hva man gjør dem til!
Som resten av livet. Faktisk.



Passet mitt, Lise?! Og så jeg som er så flink til å passe på meg selv!



Ha! Ikke at jeg trodde... Full kontroll. Passkontroll.


Økonomisk å reise via Haugesund. Og man fikk faktisk
morsinnstinkt for flyplassen. Seriøst. Så bitteliten. Men med
litt leskende væske tilgjengelig for reisende langveisfra.
Små forhold er alltid koselig. " Kan Lise og Silje vennligst komme til gate 1."




SURPRISE!!! Phu. Hun gråt gledestårer. Det er vi helt sikre på.
Fantastisk å se jentene igjen!




Skål for livet!





Magisk! Hvor mange ganger kan man si det uten at det
mister magien? Vi fant aldri et ord som var godt nok.
Ubeskrivelig er best dekkende.




Gjestfrihet og romslighet renner gjennom årene hennes.
Så glad for at du plukket meg opp på Alf og Werner, Lene;))




Hvor  bra har man det når man kan poppe ei Cava
på ei nydelig strand med noen fantastiske venninner og
få nye fregner på nesa mens man nyter bobler og bølgesus?




Jesus. Travel Jesus. Skaffet oss både vin og fisk og
hadde en travel drømmejobb i noen dager der.




Gjør aldri narr av en manns fisk.




Vakre Lena. My angel.




Dagene i Spania. Kontraster. Boblende bobler og stille, stille vann.




....Lek og latter....Her i form av Superwoman.




Aldri glemme....




Chilches 2011. Og ingenting blir noengang det samme.




Nydelig Anette. Vi uten L. Team outsiders:)








Lene Magisk Moore.




Og det blikket betyr WHAT??












Altså. Parasolldrink that is.




Lise og Line. Surprise! Jeg overrasket med kald hvitvin servert på
stranda. Etter sju dager med samme mønster var det ikke
det store sjokket. Den største overraskelsen var at strandbaren var tom for Cava.




Nærmeste vi kom romantikk. Nesten så vi ble litt rørt. 

Lene, Lene, Lena, Line, Lise og Anette. 
Tusen takk for en fantastisk tur. 


Jeg har hatt en utmerket dag med flotte jenter og en super date med meg selv i kveld og må definitivt dele den opplevelsen med dere i morgen. Nå må jeg og mine to nye par sko som jeg er uendelig betatt av ta kvelden. Og jeg har ikke tenkt å være lei meg så mye lenger for at shopping seiret over trening i dag.

Ønsker dere med hele mitt hjerte og mine nye sko en god natt:)

S)























Ingen kommentarer: