tirsdag 1. november 2011

Omelett uten egg og dating i fleng!

Det er jo bare å begrave nesetippen langt nedi støvet, som det forøvrig ikke ville tatt lang tid å oppspore, jeg har vært en elendig blogger. Dette minner ikke lenger om logging, eller dagbok. Eller blandingen, blogging.

Dette er iferd med å bli en boggserie. Som veldig korte bøker i en serie som kommer ut når forfatteren har noen minutters landing i skriveland.



Dager der alt går i ett og man glemmer hva som er viktig:
Drikk kaffe med noen som er på samme planet som deg
og snakk om ting som virkelig betyr noe.


Dager der tempoet er skrudd ned og du har tid til å se deg rundt hjemme:
Ha date med deg selv, da kan man ihvertfall være sikker på at
daten er på samme planet og at man kan være stille og bare tenke, eller ikke tenke i det hele tatt. Man kan snakke om¨
sine store drømmer uten at spørsmål blir stilt vedrorende drømmens størrelse. eller bruke ord man selv har funnet på
som det eneste alternativet for å kunne beskrive noe som ikke har ord du kjenner fra før.


Dager der man blir invitert på avskjedsfester til Partysvensker som skal reise tilbake dit de kommer fra:
Inviter ei venninne, som bor langt vekke, som du har savnet i ukevis og test ut impulsiviteten hennes. Ha tidenes jentevorspiel og syng sanger som har blitt sunget før. Hiv deg på boblene og dans så paljettene blir svimle.



Når roen har senket seg etter fantastisk spennende uker i ny jobb og de beste ungene i verden høres ut som om de har sniffet lystgass:
Finn fram boken som noen sendte deg i posten som tidenes hyggeligste overraskelse , og
krøll deg sammen i godstolen med saueskinn og hele roen.


Jeg er litt sånn at hvis jeg bestiller omelett og får en uten egg, så vil jeg nyte alt det andre i den og synes at omelett uten egg er godt det og. Livet er alle de minuttene du fanger og bestemmer over. Hvor går grensen da liksom? Der du setter den selv. Hvor gøy blir ikke dette da! Minuttfangere- the sky is the limit. 
 I morgen har jeg kompisdate på stand up-show og torsdagen skal et knippe vakre damer på venninnedate. Jeg har en liten overraskelse de ikke vet om, så det skal bli gøy på en torsdag- DET skal blogges om.
Dalai Lama og jeg har en date om få minutter, og det er en date jeg ikke vil misse.


Ønsker deg av hele mitt bankende mosaikkhjerte en nydelig onsdag!

S)

Ingen kommentarer: