mandag 19. september 2011

Festen!! Og et anstendig utvalg bilder.

Jeg sitter her, og dikter en sang i hodet mitt om et hus som sikkert aldri slutter å pulsere i takten etter lørdagens rytmer. Så mange dansende, skålende, leende, strålende, vakre damer på en begrenset plass med bare èn do er det lenge siden jeg har sett. Jeg dikter en sang i hodet fordi jeg ennå ikke har klart å lande etter ei fantastisk helg. Men jeg kan ikke synge den, av naturlige grunner som har med stemmen å gjøre. Den må hvile.

"You are blessed! " sa en av gjestene.
"Skulle tro du valgte venninner etter utseende, alle er så vakre!" sa ei.
"For en gjeng med gode mennesker, alle virker så positive!" sa ei tredje.
"Wohooo, WTF?!!!" sa ei fjerde.
"Jeg elsker deg! Jeg elsker alle her! Jeg elsker at alle elsker alle og wohoo den punsjen var gooood!" sa ei femte.

Og det bugnet av flere gullkorn, fine ord, smigrende ord og bursdagstaler som ikke skal gjengis her, men som jeg ønsker jeg kunne fått skriftlig og innerammet.

Jeg greier ikke helt å lande. Etter ei uke i flunselignende tilstand var jeg takknemlig for at gode Gullhår tok på seg rollen som Prosjektleder og landet prosjektet "Tapashimmel" til terningkast 6! Jeg hadde to vakre, gode Lener som tryllet med mat hele fredagskvelden. Vi koste oss med vin ved kjøkkenbenken og fredagen var en perfekt start på helgen.

At vi fra nå av burde bli leid inn som partyfiksere til høy timespris er nå klart. Forventningene var høye, men ikke så høye som stemningen ble. Tusen takk. Jeg kan ikke annet enn å takke. I AM blessed.


Prosjetleder Gullhår! Beste Tapasmaten!( Og jenta tar bestillinger!)


Jeg mangler ord. Helt sant. Jeg leter virkelig. Men har man brukt fantastisk mange ganger nok er det akkurat som man skulle ønske man kunne ha spart det til akkurat DA når store ord trengs. Som "jeg elsker deg." Tenk å aldri ha brukt det før. Skikkelig stygge ord synes jeg også burde spares til man slår tåa i dørkarmen.

 Digresjoner, igjen. Anyway, forslag til andre ord for fantastisk mottas med takk. De skal alle puttes i "Festen på lørdag-bollen" som minner om den rosa punsjbollen, som var helt full og plutselig helt tom.


Bobler-


-som etterhvert gikk oppi disse-



-og videre i disse <3


Og disse;)



Cupcake og nydelige Cecilie.


Lillylove


Ubeskrivelig!!


Etterlengtet!


<3



Sånn var det. Akkurat sånn.


Lene, Tapaskokk 2!


Latterbobler er også bobler!


Eivor og Mette <3





Line og Lena
Tusen takk for weeeee-KAFFFEMASKIN, alle L-jentene! <3


Spillelista var fantastisk, og gulvet holdt akkurat. Etter tidenes plussfest gikk turen til byen hvor vi traff opptil flere Plussmennesker som skjønte at bursdagsChampagne går rett hjem! Tusen tusen takk, jeg hadde det fantastisk!

Etter mandagspump med rusten røst har jeg nå endelig landet. Myk kræsjlanding i sofaen. Lykkelig og sliten. Nesten død, men veldig takknemlig. Truly blessed!


Ha ei nydelig høstuke!

S)


















4 kommentarer:

Caroline sa...

Takk for en (hvilket ord var det vi skulle bruka da? fantastisk ble liksom nesten ironisk nå..?) tja.. utrolig smakfull mat, deilig drikke, nydelige mennesker og en (her skal du putte inn ordet når du finner det) . . . god stemning! Jeg koste meg gløgg i hel <3

Silje sa...

Ubeskrivelig virke som det eneste rette ordet;) Tusen takk for at du var med å lage kvelden perfekt, Caroline! Og jeg vil gjerne ut å shake med deg igjen snart ;)) Veldig glad for at du koste deg, vennen!

Anonym sa...

Hei Siljemor!!
Høres ut som du har hatt en flott fest. Blir nesten litt misunnelig... så så gøy ut. Morro med fine kjoler og gode taler! Du fortjente det nok! Klem Hildegunn

Silje sa...

Hei Hildegunn:)

ja, det var virkelig en fin fest! Du skulle nok vært med ja;)

Ei gang?? :)

Stor klem til deg