mandag 12. september 2011

Bli med ut i skogen min?

Jeg springer rundt med hov og nå skjer det så mye bra rundt meg at når noen tømmer ut jordbærsyltetøy over hele den hvite kjolen, som jeg elsker, så vrenger jeg den bare av meg.

 Vrenger den av meg og prater videre. Ikke at jeg har en sånn hvit kjole eller noen som kaster sylt på meg, men jeg bor i metaforer for tiden. For jeg er nyfrelst, nyforelsket og helt lost i CTI coaching. Og der er metaforen viktig. Og jeg som elsker å prate i bilder og bruke metaforer. Pangstartvennen og jeg. Vi elsker det. Vi hadde en skogsdate den ene dagen. Da stod vi midt i skogen mens hennes yngste, en fuglehund på speed, freste rundt og lekte gjemsel med seg selv. Da pratet vi i bilder og med hele oss, og jeg tenker at jeg skulle hatt en egen skog.


Veldig fint med en skog
å gjemme seg i òg, den
dagen man skulle føle for det.


 Jeg skal få meg en skog ei gang. En sånn som man finner når man går inn i et klesskap og havner i en skog i et eventyr. Jeg vet akkurat hvordan den skulle sett ut og hvordan det skulle lukte så jeg kunnne gjerne tenkt meg en egendesignet skog. Jeg ser veldig for meg fine skogsdater og klatring i trær. For den er designet slik. At den har mange klatretrær.

Og så har den lianer. Slik at jeg kan slenge meg fra tre til tre. Og slik at hvis noen har lyst å imponere meg kan de gjøre det på Tarzanvis.

Kan jeg be om fruktrær til skogen min? Bærbusker? En grønn, frodig sjog med skogstjern med vannliljer. Og vannsiljer. Slik at jeg kan øve meg på å være tøffere i vann. JA, jeg kan be om hva jeg vil! Og nå har jeg fått meg ei ønskebok der jeg skriver alt jeg ønsker meg og nå formidler jeg til alle at de må skrive ned ønskene sine. La oss ikke mystifisere, bare ønsk deg. Og ha hoven klar!

Helgen har vært fin med begge MiniMe-ene på plass. Lørdagen handlet om muskler da vi så på Sterkeste venn som løftet seg til uoffisiell verdensrekord i benkpress. 322,5 kg! Med tjue utropstegn etter! DA snakker vi fokus og å virkelig brenne for det man interesserer seg for.



Drømmefølger 1.

 Det var åpent hus på Balanz hvor jeg har to gode venner som fortjener stor suksess med nyåpnet senter!



Drømmefølger 2.


MiniMe travet rundt med treningstøy og prøvde tredemølle OG fikk massasje på den lille ryggen sin. Hun er en liten livsnyter og springer rundt med hov hun også. 



En liten drøm av ei MiniMe.


Fikk også truffet den lille østlendingen og grøtdronningen og om det ikke var mange minuttene til rådighet så fikk vi hvint litt over det faktum at det da var kun ei UKE til THE party!





Jordbærhuset skal fylles med en gjeng fantastiske damer og naboavarsel er sendt! Bør kanskje utvides til å gjelde hele bydelen- jentene skal feire mer enn bursdag og innvielse, her blir det skåling for vennskap, livet og kjærligheten! Det kan jeg love, for disse livsnytende jentene vet å sprette korker og nyte hver ei boble og hver mulighet for latterkrampe!  Jenter, jeg gleder meg!!


Men nå skal jeg signere framtid og planlegge store ting, leve her og nå og nyte mandagen!

Ønsker dere alle ei super uke, skal prøve å bloggge kortere og oftere- bare mas så er jeg flink til å ta meg sammen;)

Siljeklemmer i fleng!


S)

3 kommentarer:

Chassi sa...

Hahaha, ååå, den lille østlendingen altså!

Så "festen" er fortsatt en plan? Det er bra!!! (for jeg tror hun beit på)

Du er verdens beste, supersilje! Ha en nydelig dag!

Silje sa...

Haha, ja den er fortsatt en plan;) Jeg hadde kanskje bare ti tanker for mye i hodet til å holde styr på lørdagene;) Haha, fantastisk!

Et helt lite univers fullt av kjærleik til deg, kjære <3

Ha en nydelig dag du og!

Chassi sa...

Right back at you!!!